BUSigt värre.

Fan. Jag är ett hudlotions freak, jag vill alltid vara mjuk. Så igår kväll var jag lagom trött/upprörd när jag skulle gå o lägga mig. Så kom jag på att jag inte hade smörjt in mig. Så jag tar bara en flaska jag har på nattduksbordet. Jag börjar kleta på som vanligt. Idag när jag klev upp och gick in i badrummet för att börja göra i ordning mig, vad ser jag inte då?Jo, jag har lyckats att ta min hudlotion med brun utan sol. Så jag är helt fläckig/orange och mina handflator är helt brun/orange. Hah, jag ska inte smörja in mig utan att kolla på flaskan.

Idag blir det borås efter skolan. Ska kolla på bäckängs gymnasiet ikväll. Får se hur det går. Så lär inte bli något inlägg förrens seeeent ikväll.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback