Bakisdag fer sure! Fast... utan baksmälla!

Gud va skönt. Jag vaknade precis. Eller ja, jag vaknade för 20 minuter sen. Jag har hunnit ta en snabb dusch och nu är jag tillbaka i sängen och gosar med min bebis. Hah nej det är inte någon man jag hittade där i nyårs natten utan det är min lilla lurviga kattunge. Han är alltid lika gosig.
Har fruktansvärt ont i halsen.Jag gissar på att det var när jag och papi stod ute och kollade fyrverkerier inatt.
Jag har verkligen ingen ork till något. Jag ska ha baksmälledag idag utan att vara bakis. Haha,ni förstår, jag drack ingenting igår. Haha om man inte räknar cola ^^


  Fluffiie

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback