"ahmen stumpan, skicka bild", Så kommer du ur fällan.

Alla har vi varit där. Snubben som addar en på msn och sen verkar lite halvmysko. Efter ni har pratat i ca 5 minuter vill han ha en bild på dig. Du vill verkligen inte skicka en och vet inte vad du ska göra. Gör som jag brukar göra, försök undkomma. Tänkte dela med mig med lite ursäkter jag brukar köra med.

- "Ahmen, jag har precis formaterat om datorn. Alla mina bilder är borta, Polaren lovade att skicka sen" Brukar funka om man inte använder den för mycket. Funkar inte heller på alla, så man får känna av vem man kan använda den på. Brukar funka på lite halvkorkade snubbar.

- "Men jag sitter inte på min dator." Denna funkar på de flesta. Jag menar, dom vet ju inte vems data man sitter vid.

-  Börja prata om något helt annat. Byt samtalsämne lite smidigt. Om han har nämnt något han är intresserad av, börja fråga om de. Då blir han engagerad i det och glömmer helt bort bilden.

- Eller haka helt enkelt på bitterfitta trenden och nobba han totalt. Säg bara nej, och ge dig inte hur mycket han än mutar med.



Haha, kanske inte alla som har problem med detta, men jag finner detta otroligt irriterande ;]

Kommentarer
Postat av: E

Go girl, bitterfitta we like. Ja,något sådant ska man aldrig någonsin gå på-ever.

2009-01-10 @ 00:45:32
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback