Två sidor av samma brudjävel.

Äntligen så är det lördag!
Som jag har längtat till idag alltså. Vid klockan två så ska jag på middag hos farfar för att han fyller år på måndag. Så då lär det vara trevliga sociala släktsidan som kommer fram hos mig. Men sen jävlar, då förvändlas man till partyprinsessan.För då ska jag till Tiny på fördrink eller vad jag ska säga. Ska iallafall hem till henne med lite andra kompisar och så ska vi ladda lite innan vi sticker ut ikväll.
Kommer bli sjukt roligt, och vi kommer vara sjukt snygga hela bunten. Flickorna och pojkarna kommer dreggla efter oss.
Så nu innan två så ska jag duscha av mig, äta frukost och lite annat sådär nödvändigt.
Ja ska försöka ladda kameran så jag kan ta lite kort åt er så ni får se. Om jag hittar laddaren det vill säga. Haha.

Men ha en fabulous lördag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv.

Ja det blir en del familjemys. Barvakt idag och imorgon 6-års kalas för min syrras son. Bara mys:)

Det ska bli skönt att bara ta det lugnt. Sj?

2009-02-28 @ 10:27:44
URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va kul:) Hoppas du får en trevlig kväll!

2009-02-28 @ 10:42:13
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback