Traditionellt fredagsmys.

Fram med chips och dip, och lite morötter och dryck. Bänka hela familjen framför tvn och så ska det låta.
Så var vårat fredagsmys denna veckan. Riktigt mysigt måste jag säga. Varje låt var det minst en i familjen som hade hört och satt och sjöng med. Haha så jävla underbart. Min familj kan vara riktigt underbar ibland faktiskt.
Sen efter fick sis och jag ett ryck och stod och dansade och sjöng i hallen. Skrattade så jag fick träningsvärk i magen.
Nu blir det till att chilla här. Skulle egentligen behöva plugga på so, men det gör jag imorgon och på söndag.
Hah jag vet att man inte ska skjuta upp grejer, men va fan. Denna gången gör jag det faktiskt.
Blev förresten ingen ny videoblogg, men slänger upp en bild antingen senare ikväll eller imorgon beroende på vad jag pallar ;]


Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fredags mys är härligt. Äntligen helg!

2009-02-27 @ 23:41:19
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback