Snabba svar.

Haha, vilket fail det blev på frågestunden. Det blev två frågor, haha.

Vart kan man köpa det löshår du har längre ner i ett inlägg?
svar; Jag har ingen aning, bilden är tagen från google bara.

Vad tror du att du gör om 5 år?
svar; Om fem år, då ska jag fylla 21. Förhoppningsvis har jag rest runt i världen lite och nu ska jag börja jobba på riktigt. Förhoppningsvis som en kläddesigner. Sen hade det ju varit skoj om man inte var singel heller. Annars vet jag inte så mycket.

Kanske blir fler nästa gång. Jag är så less just nu, lite sårad också. Jag hatar alla hjärtans dag. Det krossar mig totalt.
Men det är en annan historia. Godnatt med er, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Folk vänder på alla hjärtansdag så det blir sjukt jobbigt med massa krav och förväntnigar. Det är roligare att bara käka middag med sina närmaste vänner och famillj.. Behöver väll inte göra så mycket mer..

2009-02-11 @ 10:11:59
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

svar: Ja! Jag älskar den också :* Jamen secondhand är ju verkligen så otroligt bra. Billigt OCH snyggt! Så helt rätt har du, mer secondhand åt folket hihiiihi puss cutie ♥

2009-02-11 @ 12:27:49
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback