Rise and shine sweetness.

Åhå, nog för att det är lördag men inte ligger man på latsidan då. Icke, man går upp innan solen ens stigit upp, drar på sig dirverse värmande kläder för att ge sig ut i den snöklädda skogen. Jag, papi och vovven sticker ut och pulsar i snön. Kollar på en olidligt vacker soluppgång. Det var ganska romantiskt, och jag var där med papi.. EWW vilka tankar jag fick i huvudet. Usch, lite så där Frtizl varning på det hela. Hade iallafall system kameran med mig och tänkte slänga upp några bilder sen i eftermiddag.
Ska nämligen göra staden osäker med brudarna. Ni vet, vi skiter i alla hjärtans dag tjafs med pojkar hit oh dit. Eller ja, en av oss ska ju faktiskt träffa sin puttisnutt ikväll. Men va fan, Tiny och jag vi kör utan grabbs. Haha.

Glad alla hjärtans dag förresten, eller ja.. om man nu ska säga något. Det är la ingen högtid x]

Kommentarer
Postat av: E

haaahah vad rolig du är, Fritzl-varning ;-D Nej du inga koppar för mig heller. Ha det så trevligt med tjejerna då :-D

2009-02-14 @ 10:50:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Åhååå! :]

Tackar.

2009-02-14 @ 11:04:40
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback