Porrstjärna dörren bredvid hade varit något.

Dagen har varit helt jävla underbar. Som den alltid är med Tiny bby. Vi har försökt oss på att baka negerbullar, haha ja det heter faktiskt det så shut up, men det gick inte bra för dom gick inte att rulla, så vi tog varsin sked och käkade smeten ur skålen. Haha, så vi satt där med vår deg och cola och tittade på film. "The girl next door" haha älskar den, så jävla najs. En porrstjärna flyttar in i huset bredvid liksom, klockrent! ^^
Sen blir det tacos och tjöta lite med familjen. Som den pajas jag är så får jag både sis och Tiny att gapflabba.
Sen upp igen, och flumsa lite med Tiny. Dom har , eller ja dom ska öppna gym i min lilla byhåla. Så Fluffielina ska vara så duktig så hon ska investera i ett gymkort och börja träna. Ska faktiskt bli skönt. Få lite nya vanor och så.
Ikväll blir det nog att ta det lite lugnt, ska upp vid 8 imorgon för jag ska in till stan och min psykolog. Men jag ska förhoppningsvis få sluta där snart, för att jag mår bättre nu. Är det inte fabulous?
Åh, livet leker just nu ska jag säga er, livet leker.


Babe, jag vet att du läser, jag är glad att jag har dig. Ily <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ily 2 hun <3

2009-02-17 @ 22:18:46
Postat av: Tiny

ily 2 hun <3

2009-02-17 @ 22:19:50
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra

2009-02-18 @ 00:49:50
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: angelica

låter gott :P

2009-02-18 @ 00:50:28
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: EMILY

Bra att du har nån som han :)

2009-02-19 @ 15:11:39
URL: http://ballerinaas.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback