Om jag får tag i den lilla slynan..

då jävlar smäller det. Nu är det någon idiot som jag utgett sig för att vara mig och gett ut min msn på snyggast chatten. Det som gör mig ännu mer förbannad är att det måste vara någon jag känner för att den gav ut mitt namn. Bara förnamn iochförsig men jag har inget vanligt förnamn så därför är det inget man bara tar rätt ur luften sådär. Helvete va lack jag är, får jag tag i den lilla slynan kommer den ångra dagen då den föddes. Jag lovar, jag kommer inte vara nådig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, vad tråkigt, skulle också bli jävligt sur!

2009-02-19 @ 23:14:13

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback