Och när hon år förbi står pojkarna på rad.

Åhå, ni kan tro jag hoppade av lycka när jag fick höra att so provet inte var förrens nästa måndag. Jag hade inte övat ett piss, så nu blir det att ligga i. Även provet i franska flyttas fram två veckor. Helt underbart ska ni veta! Hade nationellai svenska, muntligt, idag. Jag var med en grabb i min klass, hah han är så söt, för att är verkligen supervirrig.
Våran presentation gick riktigt dåligt enlgit mig. Jag fattade inte vad eller rättare sagt hur vi skulle göra, och det blev bara blä av alltingen.
Men skoldagen avklarad, känner mig faktiskt stolt att jag klarar hela skoladagar nu. Det är ett riktigt framsteg för mig,  så yeey. Det får firas med en kopp champange-te och lite bra musik.
Längtar oerhört mycket till helgen. Den blir full av massa bus. Kommer bli fabulous, och vi kommer vara så sjukt snygga som satan. Ska försöka att komma ihåg att ta bild på oss denna gången.
Just de, en snubbe som Tiny typ känner, eller ja snackar med. Han har fått för sig att prata med mig nu med. Krisläge.
Blir feting dissen på honom ;] Ojojoj, vilken bitch jag lät som där.
Men men, get used to it ;]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback