LOVE IT!

Har precis användt en av mina ansiktmasker, och resultatet är underbart! Min hud känns luftigare, eller jag vet inte hur jag ska förklara, men luftig är det bästa adjektiv jag kommer på. Sen är den riktigt riktigt mjuk. Jag skulle kunna använda uttrycket len som en babyrumpa, men jag har aldrig riktigt förstått mig på det uttrycket. Jag vill ju inte jämföra mitt ansikte med en rumpa precis. Haha. MEn iallafall, ansiktsmasken är av märket a-brand och finns och köpa på Åhlens för 20 spänn. Verkligen värd pengarna!


Detta är en av dom andra två jag köpte, den jag använde nu var en peel-off mask med gurka och citron.

Kommentarer
Postat av: Matilda.Dahl

Passa på och få en länk i min blogg, tävling på G ;)!



Klicka här på länken för mer information:

http://maatildadahl.blogg.se/2009/february/tavling.html

2009-02-08 @ 14:04:44
URL: http://maatildadahl.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback