Händelserik tisdag.

Dagen började med en snabbvisit hos tandläkaren för att kolla upp en spricka jag har i tanden. Sen till skolan och käka semla. Eller ja, jag åt ingen för jag tycker inte om semlor längre. Sen nationella i svenska, som faktiskt gick hyfsat.
Vi spelade basket på idrotten, sjukt najs. Jag älskar basket, det är jätteroligt!  Sen höll vi nior på med vår revy lite och börjar väl få lite fason på de. Efter skolan så var det hem och dricka smoothie och umgås med lite folk.
Mami och jag åkte och solade sen och blev lite bruna. Eller ja, jag blev väl normalfärgad ;]
Så snart blir ett fluffie-bad och sen bara chill. Kanske fortsätter lite på No:n och Engelskan.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback