Glamoröst värre!

Puh, nu är nationella proven i svenskaöver iallfall. Hade uppsats skrivning idag, vi hade 3 timmar på oss. Jag blev klar efter 30 minuter, haha. Sen resten av dagen var rätt chill. Lärarna var schyssta eftersom alla var typ cepetrötta efter provet. Haha alla utom jag typ. Sen efter skolan så gick jag och solade. FABULOUS. Helt underbart skönt ska jag säga er. Sen är det ju + i kanten att jag blev lite brun också. Funderar på att sola imorgon igen, men får se.
Resten av eftermiddagen och kvällen blir bara chill. Ska sätta mig att rita lite och sen så blir det väl en film ikväll.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback