Ge mig sommar och värme!






Åh jag vill utomlands, typ thailand eller något. Blir riktigt riktigt brun och bara chilla på stranden! Fy fan va gott alltså. Det kan väl iallafall bli sommar lite snabbare. Så man kan ligga ute och glassa. Eller glida runt på stan iförd sina snygga solbrillor och spana på alla snygga människor. På sommaren är verkligen alla snygga! Bruna och fräscha. Åh jag vill ha sommar! Bläblä, man får tänka på att det är bara 3 månader kvar ungefär. Får proppa in massa annat kul där så länge.

Kommentarer
Postat av: Jossan

usch, längtar också efter sommar. Tänk vad skönt att kunna gå runt utan fluffjacka bara!

2009-02-26 @ 08:00:04
URL: http://lejoss.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback