Fynda fynda :]

Skolan gick bra idag faktiskt. Fast jag var allmänt kinkig och tjurig. Hah, Boston-babe och jag har kommit på att vi är ruskigt lika. Hah, det är bra det. Efter skolan stack jag till byhålans second hand butik och fyndade världens snyggaste kappa för 70 spänn och en najs handväska som jag bara ska byta handtaget på för 30 spänn. Helt fabulous. Är skitnöjd. Nu har jag suttit och fipplat med naglarna en stund och nu sitter jag och längtar till kvällens avsnitt av Raw, då självaste Johan Glans är med. Han är så jävla äg! Creds till honom. Någon mer än jag som tittar på raw? :]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback