You better watch out, you better not cry.

Det är redan fredag! Helt sjukt vad tiden går snabbt. Dessutom är det bara 20 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp! Det är faen skandal! Får verkligen ta tag i det nästa vecka. Det är väl ungefär då alla andra också inser att de inte har handlat sina julklappar.
Kanske blir internetshopping istället? Nae, lite fason får det vara på det hela.

Har ekonomiprov idag och jag är skitnervös. Dock sa hon att det inte var några avancerade grejer eftersom detta bara är G-delen. Så jag får lita på min lärare, haha. Sen ikväll så flyger jag hem till Småland i mitt privatjet. Eller kanske inte.. Jag flyger hem till Småland i ett litet plan där jag inte ens kan stå upprätt för att då slår jag i huvudet. Så, det blev bättre, haha.




Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback