Mr Sandman, bring me a dream.

Fy fan va trött jag är alltså. Försöker peppa mig med att det är mindre än 2 veckor kvar tills det är jullov.
Funderar på att ta tändstickor för att hålla uppe mina ögonlock, eftersom så galet trött är jag!

Idag blir det först till skolan, och sen ska jag faen plugga gärnet. Som sagt är det ju mindre än 2 veckor kvar till jullovet och jag ska ha in tre stycken hyfsat stora uppgifter/arbeten nästa vecka. Får se hur mycket jag hinner göra innan jag somnar i böckerna, haha. Nej men får faen ta en powernap eller något när jag kommer hem.

Så om sisådär 10 minuter ska jag gå iväg till bussen och sen är dagens cirkus igång. Kanske hörs i eftermiddag under min digitalt skapande lektion.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback