Mix my blood with some ink.

Åh, jag är nästan helt klar med pappas julklapp nu. Fy fan va nöjd jag är med den alltså. Jag kan inte förstå att det är jag som har gjort den. Nästan så jag inte vill ge bort den, haha. Nej men den kommer ju säkert hänga här hemma så man ser ju den.

Jag har iallafall bestämt att jag ska tatuera in den sen. Så jävla nöjd är jag med den. Jag ska ha den på vaden har jag tänkt. Åh, jag vill ha den nu, haha. Dock kommer man få justera bokstäverna. Att skriva Old English bokstäver är fan svårare än vad man tror.  Men usch va snygg den blev. Försökte ta kort på den, men den ser bara helt muppig ut på bild. Ska se om jag får någon bättre bild senare, så ni får se mitt mästerverk, haha.

Tror jag ska börja på något nytt att rita på. Kanske en till julklapp till någon annan? Ja, det låter som en bra idé. Vi får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback