Look at my new cocksucking lips

Skrev inget inlägg igår, så ni har missat en väldigt viktig sak i mitt liv. Haha nej, så viktigt är det faktiskt inte. Men jag piercade mig iallafall igår. Det blev min tredje i ordningen.
Stod i den där jävla tatuerings/piercingstudion i 2 timmar innan det blev min tur. Förstår ni då hur lång kö det var?

Men nog om gårdagen. Idag vaknade jag iallafall upp och kände mig som jag hade varit med i en catfight. För jag känner nämligen inte min överläpp, haha. Plus att den ser ut som Kissies satans ankläppar.

Snyggt? Nae, inte precis.

Men ja, jag ska kyla den så mycket jag kan så att svullnaden går ner och så ska jag ta en bild sen så ni får se hur jävla snyggt det blev, haha.


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

HAHA, jag har bara googlat fram dem :$

2009-12-29 @ 11:38:18
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: MUFFINSMARTIN

Den är klockren! Jag tror det finns många bloggare som känner sig träffade ;) Hur är allt med dig idag då? :)

2009-12-29 @ 11:44:07
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Det är finfint med mig! krya på dig :D

2009-12-29 @ 15:29:51
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback