Just a bit more naughty.

En ny tillfällig design är uppe. Ska finslipa lite på den när jag har tagit mig tid att ta nya bilder. Men den får duga.

Har läst ut boken nu och ska börja skriva på min bokrecenssion. Dock inte ikväll. Som det ser ut nu har jag inget att göra i helgen så jag tänkte hänge mig till att göra de sista arbeterna innan jul då. Trist värre, men vad gör man, haha.

Känns helt sjuk att det bara är 15 dagar kvar till julafton. Jag har liksom handlat 1 julklapp och det är till pappa, hah. Känns som om jag borde sätta fart med det. Har planerat att åka in till stan efter plugget imorgon och handla lite. Har svårt att komma på vad jag ens ska ge till folk! Fast till syrran tror jag att jag vet vad jag ska köpa. Men vi får se, hah.

Ikväll blir det massa mys med film och trevligt sällskap om jag har tur ;]



Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback