If i'm Bella, would you be my Edward?

Min syster tycker jag uppdaterar för lite, men jag har återigen tappat bort mina ord. Jag tänker massor och vill prata en massa, eller ja, jag BEHÖVER prata med någon. Men att skriva blogginlägg är det svårare med.

Sitter och tittar på Twlight för typ 8745952 gången, och kom precis på att en av mina vänner är äckligt lik Edward i sättet. Nästan lite läskigt, börjar nästan tro att han är vampyr. haha.
Ikväll kommer det bara bli massa film och mys i min soffa. Förmodligen fortsätta smsa med mummelhumla som jag har gjort hela eftermiddagen.

Bara 5 dagar kvar till julafton nu och jag har inte slagit in en enda julklapp. Är inte ens klar med min pappas ena julklapp heller. Har precis börjat på skissen som ni ser. Så jag får sätta fart med det.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback