Hunting for treasures

Jag känner mig mörbultad och uttömd på all energi. Ibland önskar man att man vore som en bil som man bara kunde fylla på med bränsle när det behövs. Men vi människor är lite mer komplicerade än så.
Vi behöver speciella kraftkällor. Personer, platser eller saker som ger oss den energi vi behöver för att klara av det vardagliga. Men viss energi skadar mer än vad den egentligen hjälper.




Sitter och stirrar mig själv i spegeln som jag har mittemot sängen. Försöker vinna en lek som jag inte riktigt kan reglerna till. Bara jag får vinna.
För en gångs skull vill jag vara den som inte förlorar allting.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback