How can you see into my eyes like open doors?

Usch usch usch vad dåligt det gick på ekonomiprovet! Blä, känns inte bra alls. Men jag hoppas på det bästa. Detta var ju trots allt bara G-delen och godkänt tror jag att jag klarade iallafall.  Och det var så sjukt roligt innan provet när vi stod och väntade i korridoren. Igår så såg vi "stampa med leroy" och jag höll på att garva ihjäl mig som jag alltid gör när jag ser den. Så nu idag innan provet så stod jag och Philippa och dansade stegen vi såg på videon. Favoriten var ju helt klart tvätta tvätten och pingis movsen. Så sjukt kul.

Ska bara äta lite senare och sen så ska jag ta bussen till bromma för att flyga hemåt. Har packat ner allting utom datorn nu.

Dessutom har jag fått någon konstig humörsskiftning och mår typ prima? Inte för att jag klagar, men det är konstigt, eller rättare sagt; Det KÄNNS konstigt. Men som sagt, jag ska ju inte klaga på att jag mår bra haha. Märks på min musiksmak också att jag mår bättre. Nästan alla ballader och klassiska låtar har bytts ut mot rock och techno.



Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Trevlig helg tjejen! :)

2009-12-05 @ 16:48:48
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback