Glasblåsarens barn?

Fy fan va kul det var att blåsa glas! Tydligen var jag bra på det också för hon som var glasblåsare sa att det verkade som jag hade gjort det förut. Så feting nais! Blev värsta mallig över det. Ska visa sen vad jag blåste när jag får tillbaka det.

Kom innanför dörren för en timme sen och då var det direkt att börja tvätta. Sortera tvätt och ner till tvättstugan.
Har fått i mig lite mat nu också. Kom på att jag inte hade ätit sen klockan halv tolv i morse, haha.
Så det som min kväll kommer bestå av är tvättstugan, ekonomiprov, packa och hinna tvätta håret. Håller på att stressa sönder verkligen.

Nu ska jag ta reda på mer om marknadsekonomi och sen blir det att slänga in en ny maskin tvätt.
Vi hörs senare. Pouss.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback