Forget everything you think you know.

Nu har jag gosat in mig i täcket här och ska snart sova. Alarmet är ställt på 08.00 och då är det också planerat att jag ska ta mig ur sängen. Ska nämligen in lite snabbt på mellandagsrean. Vi ska byta lite julklappar som blev fel och så.

Jag har börjat fundera över mitt nyår. Egentligen är det planerat att jag ska vara här hemma och laga mat till mina föräldrar som jag har gjort tidigare år. Men nu har jag blivit sugen på att göra något. Vara med någon.
Tror inte jag har firat nyår med någon sen 07/08 där. Så det var ett tag sen. Det känns iallafall som en evighet sen. Så vet inte riktigt hur jag ska göra. Fick erbjudande om att fira i Stockholm. Men jag är inte sugen på att fira däruppe. Sugen på att fira någonstans där jag inte varit innan.

Nästan bud på att våldgästa en nyårsfest jag vet en av mina män ska ha, haha.

Nej, inga onda planer nu. Nu blir det en dejt med kudden. Godnatt med er.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback