Fick tydligen sällskap i sängen inatt.

Jag har legat 7-8 timmar inatt och skedat med min katt, haha. Han kom och la sig först på min mage. Men så lyfte jag bort honom för att lägga mig på sidan, då lägger han sig precis framför min bröstkorg och mage. Sen låg han där resten av natten och begärde att jag skulle klappa honom. Om jag inte gjorde det så kom han och strök sig i ansiktet på mig. Och man vill inte att en långhårig katt ska komma och kela i ens ansikte, haha.

Men för att prata om något annat så fick jag en hyfsad bild på pappas julklapp. Dock ser skuggorna på bokstäverna helt mongo ut på denna bilden. Men det är bara för att ni ska få en uppfattning om hur pappas julklapp och min framtida tatuering ska se ut, haha.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grymt duktig är du bruden! puss :*

2009-12-21 @ 22:27:36
URL: http://revol.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback