And a hairy new year!

Sista dagen på året då, och jag insåg precis vilka satans håriga ben jag har. Jag får skylla på att det är kallt. Att jag odlar extra päls så att jag inte ska frysa. På vintern är det faktiskt okej att ha lurviga ben. Fast jag känner mig som en strävhårig tax när jag stryker míg själv på benen.

Sitter och läser igenom mina recept som jag ska laga ikväll. Plugga in dem lite, haha. Jag berättade vad jag skulle laga för Tiny inatt. Hon blev chockad över att jag skulle kunna laga sån mat. Alltid lika kul att chockera människor.
Tänkte berätta för er också vad jag ska laga, så ni ska bli lika häpna som min kära Tiny.

Förrätt: Heta chili- och ingefärsräkor med sesamchips.

Varmrätt : Helgrillad oxfilé med bearnaisemos och friterad lök.

Efterrätt: Aftereight pannacotta.


Känns som det kommer bli riktigt gott det här.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback