Daddy, I want a superhero!

Godmorgon på er.

Ska försöka komma tillbaka mer nu och blogga. Idag har jag iallafall min tredje näringslivsdag i skolan. Rätt chill faktiskt. Först ska vi ha en föreläsning på en timme sen blire lunch i skolan. Efter det så ska vi bort till Slussen och kolla runt på några gallerier. Dagens sista stopp blir Sickla där vi ska träffa en glaskonstnär, och dessutom ska vi blåsa glas! Asså shiet, det kan ju gå hur som helst när es09a är i farten, haha.

Sen efter det så ska jag stressa hem. För då har jag tvättid. Så jag kommer springa mellan tvättstugan och att plugga ekonomi. Måste ringa pappa och fråga om han kan förklara en sak för mig. När tvätten är klar ska jag packa ihop min väska. Åker ju hem till Småland över helgen.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback