You spin my head right round.

Okej, det blev lite ändrade planer. Träffade sötnos ännu en gång innan jag åkte hem.  Åkte igår kväll till honom och sov där. Mys som vanligt. Fast på natten fick min kropp något ryck och jag började må asdåligt. Satt typ nere på golvet och mådde illa och kände mig febrig. Sötnos lika omtänksam som alltid försökte hjälpa.

Men nu kommer jag inte träffa honom något mer denna sommaren. Lite deprimerande att skriva så , men det är sanningen.  Men jag ska allt locka ner honom till Halmstad så får han komma och hälsa på lite.

Ikväll blir det bara chill. Mamma kommer upp ikväll. Så vi ska beställa lite hämtmat. Jag hoppas på att det blir thai, så sjuukt gott. Och jag brukar få välja så det blir nog det, haha.

Nae, borde ta ett göas juice eller något. Snurrar rejält i huvudet. Inte så konstigt med tanke på att jag inte ätit något idag.


 

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback