We <3 Boston.

Haft en underbar dag med Boston i stan. Vi fikade, snackade skit och handlade lite. Blev två stycken nya cardigans för mig. Übersköna verkligen, snygga för den delen också. Lagom till skolstarten och allt.
Hon är så söt, för hon är verkligen överlycklig att jag har flyttat upp.

Ikväll så ska jag åka ut till sötnos och sova där. Mysigt värre, haha. Nej men det ska bli kul. Imorgon MÅSTE jag bara gå på jakt efter en skolväska. Hittade ingen idag. Dock har jag spanat in en nere i Solna centrum. Så får kika där när jag kommer hem. Inte länge kvar nu tills jag börjar skolan!

Men som sagt är jag inte hemma ikväll eller delar av imorgon. Så blir inte så mycket bloggande, kanske slänger upp en mobilblogg om ni har tur, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback