Watch out Helsinki, here I come!

Dålig uppdatering som faen känner jag. Men så är det när man är på semester. Igår så var vi hos morfar en runda. Fick höra hur vacker jag hade blivit och att jag hade gått ner i vikt trots att jag inte har det, haha.
Sen på kvällen vart det middag hos morbror med familj. Träffade kusinerna och så. Kul faktiskt.
Min morbror och jag disskuterade min utbildning och framtida karriär, väldigt intressant må jag säga.

Idag så har det varit lite hipp som happ. Var nere en runda i Solna centrum för att köpa ett par jeansshorts.
Ska bli 25 grader i Helsinki imorgon så då är det inte så skönt att gå med svarta jeans. Har packat klart det mesta också.
Båten går vid fem men man måste checka in vid fyra. Så ska åka om några timmar.

Kommer inte bli så mycket bloggning nu under helgen. Utan jag får uppdatera er på måndag om mina små äventyr,

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

man pallar inte blogga längre typ

2009-08-08 @ 14:20:00
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fluffie... Gillar namnet ;D

Fluffluff!

2009-08-08 @ 14:33:20
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback