Aldrig har jag varit mer lycklig över komplicerade ord.

Hade första samhälls lektionen idag, och jag har aldrig varit gladare över att ha haft en so-lärare i högstadiet som fullkomligt älskade krångliga ord. För det vi har i samhäll nu, som vi har prov på v.38, hade jag i åttan. Jag kan varenda sak jag läser! Vart enda ord som verkar svårförståeligt, kan jag. Känns helt fucking fabulous.

I eftermiddag ska jag städa i lägenheten. För imorgon kommer det hantverkare och ska dra kablar i min lägenhet. I FEM TIMMAR! Glad är jag som går lång dag imorgon och inte är hemma när dom gör det.  Jag orkar verkligen inte städa, är så sjukt trött. Men jag ska göra det. Får sätta på lite peppande musik så blir det skitbra. Absolut Dance blir nais!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback