Tripp till staden.

Tog precis en runda nere i stan. Titta lite vad det finns för affärer och liknande. Och jag kan inte säga mer än att jag älskar stan redan! Ni anar inte hur många fina/mysiga resturanger och uteserveringar det finns. Sen en maaaassa underbara affärer. Jag kommer ungefär skita i att äta och handla upp mina pengar istället, haha. Det låter väl som en bra idé?

Till min stora glädje upptäckte jag att dom har Buttericks här i Halmstad. Vet ni vad det betyder? Att snart så kommer Fluffie-lina inskaffa sig en efterlängtad sjuksköterskeräkt! Wiho. Känner mig bara mer och mer pepp på att bo här.
Vilket är rätt bra med tanke på att jag ska bo här i minst 3 år.

Kommentarer
Postat av: Daja

visst är de =)

2009-08-18 @ 17:50:36
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback