Tortyr i alldeles förstora byxor.

Grr, vad arg jag blir på mina jävla fötter. De förstör precis allting, haha.  Kan ju inte göra någonting typ.
Aja, får se om jag tvingar mig själv att göra något imorgon. För ikväll ska jag bara mysa här hemma med de alldeles förstora mjukisbyxorna som glider ner när man går och en dammvippetofs på huvudet.

Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag försöker komma på något att göra. Fick en fotobok av mormor med massa tips om hur man fotar och så eftersom hon tycker att jag är så duktig på att fota, haha. Kanske borde läsa lite i den. Men jag kommer bara bli så sugen på att fota då, och när jag inte har kameran så blir man bara deprimerad av de, hah.


Kommentarer
Postat av: Bubblyheart

Hejsan, allt bra med dig?



visste du att det pågår en tävling där du har chansen att vinna en jättesöt rosa minidator från Acer. För mer information läs det i bloggen! Hoppas du får en underbar dag!

2009-08-03 @ 15:35:26
URL: http://bubblyheart.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback