Spend some money.

Spenderat lite pengar nu. Har beställt trenchcoaten från topshop och passade på att slänga med lite söta trosor. Nu har jag också beställt lite nya piercingsmycken. Bland annat labretter i bioplast. Alltså sådana som inte syns och man kan sminka över. Skitbra om man tar något extra knäck där man inte får har piercings eller om man helt enkelt inte har lust att ha piercing någon dag. Blev också nya navelsmycken. Det behövs, mitt nyaste gick sönder i typ 3 miljarder bitar så jag får ha min läkstav som är urful!

Funderar även starkt på att pierca medusa. Är riktigt riktigt sugen på det.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback