Snälla låt det gå bra.

Ett stort fett jävla minus när man bor själv, är den stora ensamheten man känner.  Jag har nog aldrig saknat mammas tjat på mig så mycket som jag gör nu. Jag har bara bott här en vecka och jag börjar redan få hemlängtan eller vad man ska säga.
Det lär ju bli bättre när jag får kompisar och så här. Men tills dess är det sjukt jobbigt att inte ha någon att prata eller umgås med.  Min lägenhet känns onödigt tom och stor.  Det är hörs inte ett ljud, men ändå hörs det desperata rop efter sällskap.  Jag vill bara att allt ska gå bra nu, jag orkar inte med något annat.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj shit hur du har förändrats. Det kommer gå bra ska du se, det är är en fas alla går igenom. Kram

2009-08-19 @ 22:49:52
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback