I survived! Again!

Det var på skakiga ben jag gick upp mot Nackademins gymnasium i förmiddags. Men här är jag, jag överlevde.
Jättefin skola, skitfräsch och med bra lokaler (dessutom med massa snygga manliga elever).
Jag kommer säkert gå vilse minst en gång om dagen, men jag lär mig.

Mitt schema är hyfsat. Börjar runt åtta varje morgon och slutar runt halv fyra. Har några håltimmar också, så det är chill.

Nu ska jag hjälpa mormor med maten, sen ska jag öva på att rita. Jag är faen sämst i klassen nu!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback