Första gången, och jag var grym!

Jag är så grym! Har tvättat mina två första tvättmaskiner någonsin och jag krympte eller missfärgade inget! Damn i'm good!
Håller på att vänta att mina naglar ska torka, sen så ska jag platta håret.  Fett tråkigt, längesen jag plattade håret seriöst.
Men men, lika bra att börja slita på håret igen, haha.

Ska sno lite hallonsorbet av mormor. Så sjutk gott. Men hon tycker inte om det, tycker det smakar mest vatten. Konstiga lilla gumma. Men nu får jag nog klä på mig ett par byxor. Mormors syster kommer snart och då kan man inte springa runt halvnaken, haha.

Det finns tidpunkter då det är perfekt att gå utan byxor, men detta är inte en av dom. Hahah.

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Ja håller med dig!

2009-08-04 @ 22:57:52
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback