En extra vecka med sovmorgon.

Lite kul att jag inte går i skolan på hela veckan nu, haha. Sovmorgonar för mig, härligt! Flyttar upp antingen på fredag eller lördag. Jag är faktiskt lite smånervös, det är ju trots allt en ny skola. Men det ska säkert gå bra. Måste dock maila och fråga när jag börjar på måndag, jag har ingen aning.

Mina piercingar från barbarella har kommit också. Så jag ska ner och hämta det senare. Ska bli skönt att få byta navelsmycke, haha. Hatar det här smycket. Ska se om jag ska dra till med att pierca mig innan jag flyttar också, vi får se. 

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback