Baby is back!

Hemma igen, äntligen!  Lyckades sova lite på bussen hem så jag fördrev lite tid. Allt som allt har jag åkt komunalt i 5 timmar idag. Ni kanske förstår att jag är rätt glad att vara hemma?
Kom på att jag berättade ju aldrig vad jag skulle göra i Karlshamn. Jag har varit och förlängt håret hos söta Stephy!
Hon är superduktig och grymt billig för det bra resultatet som blir! Får slänga upp en bild på mitt resultat sen.

Kvällen är planerad som så att först blir det middag med familjen, sen ska jag ut en snabb runda med älsklings ulf och sen hem och duscha. Ska hinna mycket innan flytten känner jag, haha.

Just de! Bebis har kommit hem igen! Han var inte död, min lilla bebis var inte död! Min gosunge är tillbaka <3

Kommentarer
Postat av: Linda

*Ska vi prenumerera på varandra ;)*

2009-08-27 @ 19:41:30
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback