Att en inköpslista kan vara så svårt.

Sitter och skriver inköpslista, känner mig otroligt vuxen. Haha inte för att det går så bra men. Försöker komma på lite råvaror jag ska köpa, men det står stilla i huvudet. Ska nog googla lite recept så dyker det säkert upp något i huvudet.

Dom håller på att sätta mitt kakel nu. Är skitnyfiken på hur slutresultatet kommer bli. Både bänkarna och kaklet var så mycket ljusare än vad jag hade trott. Men det är ju fint, så det blir säkert bra. Vill bara att dom byter luckorna också så allting kan bli klart. Så jag kan göra en rundtur med er också, så ni får se min fina lägenhet också!

Nae nu ska jag fortsätta gnugga kockgeniknölarna!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D ha en bra måndag!

2009-08-17 @ 10:02:05
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

jag vet <3

nej, jag skoja. men tack <3333

2009-08-17 @ 10:27:14
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback