Pinuppa wannabe söker man med muskelbil.

Jag har fått tag i riktigt bra tidningar, fast mami och mormor kanske inte håller med. Jag gick runt och halvskrek/gnydde/suckade när jag läste min biltidning. 3 snygga mustanger + en camaro z28 -69. Fattar ni hur snygga dom är eller? Jag sa det att världens fulaste och elakaste kille skulle lätt kunna få mig bara han hade en snygg bil. Min mamma skrattade bara åt mig när jag sa det där.

Kollade igenom min fototidning också. Dom hade stort objektivtest. Jag har önskat mig ett macro-objektiv i födelsedagspresent. Har inte haft någon aning om vad dom kostat fram tills idag. Dom är ju svindyra! Dom flesta kostar mer än själva kamerahuset! Helt sjukt.

Men jag är riktigt sugen på att fota någon till "pinupp-bilder". Sjukt sugen verkligen, sådana där snygga, smakfulla bilder. Inte trashy. Tänk er lite Dita von teese. Eller varför inte själv stå modell. Hmm, det där får jag fundera vidare över.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback