Nyttigt skit.

Går man upp klockan 8 på morgonen när man har lov och gått och lagt sig 2, för att gå till gymmet. Då har man fan motivation. Haha. Fast jag var lite kinkig i början, men det är jag alltid när jag inte får sova.
Det var riktigt skönt att springa på löpbandet idag. Men kom hem för en stund sen och gjorde frukost eftersom jag inte hann det innan. Havregrynsgröt och egenpressad apelsin/granatäppels juice.  Juicen är riktigt bra då man får vitaminer från apelsinen och anitoxidanter tror jag det var från granatäpplet. Var väl sådär gott, men det är bara att slänga i sig.
Nu blir det till att lägga sig i badet och bjuda på lite skönsång (Läs falsksång).


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback