Kollektivt är lite charmigt sådär.

Okej, ingen utgång och äta ikväll. Lite trist faktiskt, men anledningen är hyfsad så.
Så det blev att beställa hem lite thaimat och mysa hemma. Har aldrig ätit thaimat innan så det ska bli lite roligt att testa det faktiskt.

Imorgon så bär det av ut till Bro, där vi ska ta en snabbfika med min morbror och hans fru. Känns som att fika är det ända vi gör, haha. Men sen blir det att hämta sis ute vid arlanda stad och sen tillbaka till Solna. Så jag har fullt upp.
Kommer ta del av kollektiv trafiken imorgon då mormor och jag ska åka buss och tåg ut till Bro. Men älska kollektivt, haha. Det är liksom charmigt, tycker jag.




Only one man in my mind right now.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback