Kärt barn har många namn.



Sitter och har precis ätit lite, så jag sitter nu och lyssnar på musik. Just nu spelas det Kristian Antilla - Självmordsblond
som spelas i mina högtalare. Lyssnade jääättemycket på den i typ 7an. Då jag hade min lilla wemo period och tyckte jag var tuff och annorlunda.
Kommer ihåg att en av mina kompisar kallade mig för "självmordsbenägen knarkare". Hah, det är tur att man växer ifrån saker som inte var särskilt klyftiga. Jag vet inte riktigt vad man ska börja kalla mig nu. Haha eller ja, Tiny har ju kört på Slampa sen i höstas, men jag vet inte riktigt om jag vill leva upp till det smeknamnet heller ;]
Vad sägs om världens bästa Fluffie?

Kommentarer
Postat av: Simon

Sötmonster såklart :P

2009-04-11 @ 21:37:59

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback