Idioter och hotade snyggingar.

Att hitta en bloggare med mindre hjärnceller och vett än DennisM är fan som att hitta en nål i en höstack.
Killen är ju fan helt rubbad. Att tipsa andra att nästintill svälta sig själva är rent av sjukt! Jag blir så förbannad när jag läser om alla hans dieter och skit. Morr på honom.

Snart så börjar "Phone Booth" på fyran. Ni som inte har sett den, SE DEN! Ni som har sett den, se den igen! Haha.
Riktigt, riktigt, riktigt bra film om jag får säga det själv. Har sett den några gånger redan, men kan inte få nog.
Sen är det ju inte helt fel att få titta på Colin Farell i en hel film.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback