Älskling, ring brandkåren, det blir thaimat till middag!

Haha, usch vilken skadeglädje jag kände medans vi åt!
Maten i sig var sjukt jävla god! Lätt att jag kommer äta igen. Jag fick någon krydda till min som jag inte vågade smaka förrodde den skulle vara för stark. Så tar mamma en nypa av den och luktar på den,  sen smakar hon på den!
Haha jag trodde jag skulle dö av skratt då hon höll på att brinna upp i munnen. Sprang runt som en liten galning och hämtade yougurt och annat för att dämpa smärtan. Ni vet att dricker man vatten eller dylikt förvärras det bara, man ska ha mejeriprodukter.
Ja, riktigt roligt var det iallafall.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback