10 filmer som man bara inte får missa.

1. Batman - The dark knight,  Ruggigt äckligt bra, Jokern är stjärnan i filmen. R.I.P Heath Ledger

2. Disturbia,  Sjukt bra film. Jag som är en liten fegis tycker om thrillers istället för skräckisar.

3.  A walk to remember, En riktigt liparfilm, men historien är så vacker! Och man kan inte låta bli att bli lite kär i "bad boyen"

4. Livet är underbart, En italiensk film som är helt underbar. Bra handling, blir inte tråkig. Andra världskriget är riktigt intressant om det görs på rätt sätt!

5. Madagaskar,  Ska vara ärlig och säga att det är en av mina favoritfilmer. Haha, inget slår en riktigt bra barnfilm!

6. Twilight, Som alla andra blev jag galen i filmen, och självklart lite kär i Edward Cullen aka Robert Pattinson.

7. Fjorton suger, En gammal goding. Får alltid sådan sommarkänsla av den, men som ni kanske förstår på namnet så är det en rätt så mycket fjortisfilm, but i like it!

8. The reaping,  Ni som har inte sett den, se den! Riktigt bra rysare med tuff och intressant handling. Aldrig har religion varit så spännande som i denna filmen.

9.  Mamma Mia, som det lilla abba fan jag är så kan jag ju inte låta bli att nämna denna filmen. Jag satt och sjöng med i varenda låt. Creds till skådespelarna som sjunger på riktigt!

10. Epic Movie,  Så sjukt dålig så den är bra. Typiskt min humor, det vill säga väldigt dålig. Haha, men är härlig och titta på när man är slut i huvudet och behöver sig ett skratt.


Har ni inte sett filmerna, gör de! Dom är varmt rekomenderade av Fluffiie. Har ni sett någon av dom kan ni väl säga vad ni tycker om dom.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Ha en fin fredag =)

Kram

2009-04-24 @ 19:03:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: andreas

tycker din lista var ganska bra! disturbia, dark knight och twilight är alla tre grymma filmer!! fast dark knight är bra enbart tack vare ledger typ ehe.

2009-04-26 @ 22:01:49
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback