Tjockis cookies och lite punk

Stina sötan  följde med mig hem idag.
Vi åt tjockis cookies och tittade på film. Vi hann titta klart på 'Tjenare kungen' och vi han börja på 'G - som i gemenskap'.
Haha, lite 80-tals nostalgi sådär.  Stina och jag kom fram till att sleezare är jääääääävligt heeta, och det hade varit sjukt tufft att vara det.
Vi får vara någon mer gång sötan ;] <3

Nu blir det till att plugga lite, sen äta och sen idol :]
Sen ska jag försöka få tag i min man också, haha.



puss på er.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback