Then, now and forever.

Jag vet varför det inte gör ont längre, för jag har lär mig leva med det.
Men du ska veta att det går inte en dag utan att jag saknar dig. Började nästan gråta igår
när jag började prata om dig. Tänkte på alla minnen vi har tillsammans, tänkte på alla gånger du fick mig att skratta och hur många gånger jag kunde få dig att le genom bara att le mot dig.

Hej kom o hjälp mig, nu gråter jag också.

Men iallafall så saknar jag dig. Men bara så du vet, jag var, är och kommer alltid vara kär i dig.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback